Post by beauprinaccheapxi on Feb 23, 2022 1:36:47 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kitten Match ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kitten Match IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øger tokens ▞▞▞
▞▞▞ Kitten Match 2022 version ▞▞▞
Jeg elsker spillet. Men jeg har reddet en kat, købt hendes tøj og har ikke set hende ELLER tøjet. Jeg købte flere gaver til kattebasen, og de dukker aldrig op. Jeg ved ikke, hvordan børn kan spille dette, fordi du kun laver et begrænset antal spil for at tjene mønter, man skal købe flere mønter for at spille; ja, du kan bare starte forfra, men hvis du kun er et eller to tryk væk fra at vinde, du skal gentage spillet. Dette spil er bare for at tjene penge til skaberne af spillet, du tænker ikke på børnene
Jeg elsker dette spil så meget, men det eneste er, at livet er irriterende, så det mister en stjerne, men hvis du kunne ordne det, og i stedet for et liv, efter timeren slutter, giv os fulde liv, for det ville være fantastisk, men udover det ville jeg anbefale det til alle, og hvis du ikke ved, er der et puslespil for at få medalje-tingene, og du får et, hvis du fuldfører puslespillet, og jeg elsker, hvordan det redder katte, så jeg anbefaler det, især katteelskere
Elsker spillet. Det er nemt, sjovt og en god måde at fordrive tiden på. Det eneste nit-pick jeg har er grafikken og ordlyden. Grafikken er anstændig, men en smule langsom. Og formuleringen kunne være bedre som i korrekt formulering og ordentlig ordplacering. Mere mindre, det er som om en 12-årig har lavet spillet. Bortset fra det elsker jeg spillet og anbefaler det til venner, familie og alle andre.
Meget sødt og sjovt spil. Let at spille jeg elsker det.
Fantastiske scener, søde killinger, men efter sidste opdatering (Kattefoder fabriksniveauer 2500) gik det til Ikke sjovt! Løb tør for mønter og power-ups hurtigt for at bestå et niveau, så hvis du vil bestå niveauet, skal du købe dem (ikke billigt). Det er som om udviklere er blevet covid-gale!!! Desværre plejede det at være sjovt.
Mit barn elsker dette spil! Killingerne er yndige, og tøjet tilføjer det bare. Grafikken er vidunderlig.
Den seneste opdatering er fantastisk. Masser at lave. Elsker dette spil.
Hyggeligt spil. Der sker bare for meget på én gang. Muligheden for at fortsætte med at spille, når kattens pote insisterer på, at du vælger noget andet, er irriterende.
Elsker det
Dette kunne være et fantastisk spil, det er et match 3-spil med søde killinger og farverig grafik. Du kommer til at indrette forskellige rum med 3 valg af indretningsgenstande. Problemet er: HVORFOR føler skaberne af sådan et sødt spil med søde killinger behov for at have killinger, der drikker vin og bruger bandeord!? Beklager, men det burde ikke have en "E"-vurdering, mine børnebørn vil ikke spille dette spil. Ærgerligt, jeg ville have brugt penge på dette spil.
Jeg elsker dette spil! to geniale tommelfingre op!👍👍 Jeg elsker denne app, fordi du kan spille en kamp og få nye vanvittigt yndige killinger!!!
Elsker dette spil, men hvorfor laver du interessante tilføjelser, der ligner videoer? Det er et dejligt spil, men ikke så sjovt, men jeg anbefaler det bestemt til otte-årige og derover, og samtalerne er hyggelige, og nogle er sjove, og jeg kan godt lide det, hvordan du kan se, hvilken kat der snakker, nogle niveauer er svære, men de fleste er nemme
Sut den
Kitten Match თავსატეხი kfn
Spillet var fantastisk, da jeg først startede det, du havde masser af niveauer at spille, så når du først når det over et bestemt niveau, er det den endeløse udfordring igen og igen og igen, det er ved at blive spild af min tid og mine penge, jeg er klar til at Afslut . Så vil jeg se dig på nogle folks indlæg, de har forskellige rum, hvor jeg ikke engang så disse rum. Jeg er bare træt af at spille det. Jeg har brugt omkring 1.000 $ på at spille dette dumme spil
Sjovt, udfordrende og så sødt! Niveauer og udfordringer, der er sværere i starten, bliver nemmere, da det udvikler dine kognitive evner. Jeg elsker bare dette spil, det er det første spil, jeg nogensinde har haft på min telefon. katte og renoveringer er perfekte! Jeg håber, de tilføjer mere, da jeg er på den sidste! Jeg anbefaler dette stærkt til nogen! Bare hold fast i det, det er udfordringen værd. Opdateret: den sidste opdatering, dette har været frustrerende, jeg betalte for at forbedre en udfordring, og det satte den tilbage ved at tabe niveauer
Sjovt, bortset fra ikke nok frynsegoder til at få gratis liv.
Som alle andre match 3 spil. Denne har lignende gentagne gameplay. Klik, spil kamp 3, få valuta for at købe møbler. Gentag gentag gentag. Jeg kedede mig efter færdig med det første værelse.
Kitten Match Dėlionė hmf
Jeg elsker absolut dette spil. Men når du kommer op på bestemte niveauer, og det bliver umuligt at vinde spillet. Jeg er ikke og vil ikke betale for flere boostere osv. bare for at komme videre i et spil. Hader at sige det, men jeg afinstallerer spillet. Det har været sjovt, indtil det tager 2 dage eller mere at vinde et niveau. Jeg vil have noget til at fjerne min stress og ikke tilføje mere stress til mit liv.
Meget bedre end andre kamp-tre-kampe af denne slags. Det meste af tiden tvinger det dig ikke til at bruge dine niveaubelønninger på dumme ting, så du faktisk er i stand til at lave renoveringen på de forskellige steder. Jeg har forankret en stjerne, fordi killingens karakteristika er foruroligende forvirrede. App-skabere kan tilsyneladende ikke beslutte, hvilket niveau af antropomorfisering de vil give deres katte, til det punkt, at det er virkelig forvirrende at prøve at følge historien.
Spillet er virkelig fedt, og jeg har ikke spillet det i lang tid, men det er virkelig godt. Jeg har ikke noget jeg ville ændre.
Jeg forstår ikke, hvordan jeg gemmer mine fremskridt og flytter til en anden enhed, jeg brugte facebook til dette, og det er ikke blevet overført
Sødt spil. Har brug for flere måder at gemme fremskridt på. Jeg ville give 5 stjerner, hvis jeg kunne gemme det. Jeg er over lvl1000, og den nægter at lade mig gemme den. At oprette forbindelse til facebook viser kun, da jeg var på lvl500. Jeg har skiftet telefon og har ikke min gamle telefon, så jeg har ikke adgang til den længere. Jeg vil virkelig gerne ikke miste min lvl1000+ fremskridt.
Masser af sjov, indtil du når et niveau, du ikke kan bryde, så du spiller det samme spil snesevis af gange.
Jeg elsker generelt dette spil. Kattene er søde og det er sjovt at rydde op på værelserne. Den eneste grund til 4stars er, at jeg ville ønske, at du kunne ændre navnet på den karakter, du spiller. Bare en lille klage, og jeg vil helt klart anbefale det.
Spillet trænger til en opdatering. Vil ikke tillade mig at komme ind i killingeværelset, og appen bliver ved med at lukke midt i kampene
Prøver bare at finde ud af spillet først. Jeg er lige begyndt med dette spil i dag.
Betal for at spille. Det plejede at være et fantastisk spil. Nu er det bare et kontant greb. Jeg vil ikke bruge en krone mere på det.
Sjovt tidsfordriv
Jeg er på niveau 2015, og jeg kan ikke klare det. Også, det fryser på min søsters iPad, vær venlig at reparere det
God kamp. På min gamle konto kæmpede jeg i niveau ni, nu er jeg på niveau 68! Jeg elsker minispil eller lignende, men det er irriterende, når det vil have dig til at prøve det, men det er stadig fantastisk med fem stjerner! Fortsæt det gode arbejde. Fra din kærlige spiller.
Hvorfor skal dette spil i sit indhold og tilføjelse involvere billeder af katte, der bliver såret, syge eller døende/døde? Selvom de ikke er ægte. Men det er stadig forfærdeligt at skildre dette, og sandsynligvis foruroligende for nogle mennesker, der støder på dette
Meget skuffet over den måde, mit problem blev håndteret på. Jeg havde købt mønter og bonusser, men så mistede jeg det hele på grund af en fejl i spillet. Frem og tilbage e-mails virkede ikke. Diane
Jeg er nu ved at forlade dette spil, som jeg havde nydt i et stykke tid. Men du begynder at gøre tingene sværere og vil have flere penge, så hvem kunne vinde. Jeg har et meget begrænset budget og har ikke råd til det. Og et punkt, når du gør, når noget og det er begrænset til 5 minutter, kan du næsten ikke komme til at starte spillet, før uret begynder at køre din timeout. Du kan få tre et halvt minut. Hvad er endnu et spil at stoppe i denne gode gamle playtika
Jeg bedømmer dette 5 ud af 5, fordi det er et meget populært spil, det har så mange killinger og en killingbase. Killingen jeg kender er killing, ,Lance, Abu, Eddie, høvding, cowboy, Mike, Annie, prins, rubby, Stella, Eva, Martin,
Jeg er forelsket i katte. Og bare nyd at klæde dem på og pynte.
Det er fantastisk, jeg elsker det så meget, at jeg elsker katten, og det er også som en 3D-app
Jeg elsker det. Sjovt. hurtig. Niveauer er klare. Sjove små sidespil. Jeg kommer tilbage hver dag. Mit eneste problem er, når jeg får et tidsindstillet boost, jeg skal lukke alle andre annoncer, der dukker op, og/eller ændre siden. Nogle gange forsøger spillet at få mig til at se en annonce, mens min timer tikker væk! som optager værdifuld tid på det tidsindstillede boost. Er der nogen måde at få tid trukket fra 5-10 minutters boost, mens du spiller?
Jeg elsker dette spil, det er meget som candy crush til! Du samler katte på vejen.
Kitten Match Puzzel prju
Idle Miner Tycoon: Gold & Cash سیمولیشن mwgb
Elsker det søde spil. Stress fri. Men hver gang, når den bad om at opdatere, vises der ingen knap 'opdater' på playstore, altid knappen 'play' var der. Når jeg ikke kan klikke på 'opdater', kan jeg ikke spille spillet, fordi det ikke er opdateret. Dette sker stadig, selv efter jeg genstarter telefonen.
Fra niveau 122 bliver det dumt latterligt. At skulle bruge konstante power-ups, så er selv power-ups ubrugelige. At skulle købe hele tiden. Afinstalleret