Post by beauprinaccheapxi on Feb 23, 2022 1:15:26 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Royal Match ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Royal Match IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ aktivera fusk ▞▞▞
▞▞▞ Royal Match 2022 version ▞▞▞
Beroendeframkallande! Älskar det, det enda jag skulle ändra är att få pilarna att ändra riktning varje gång du rensade 3 matcher. Förutom att detta spel rockar!
roligt spel
Det här spelet liknar inte annonserna för det, inte säker på hur mycket pengar du måste betala för att komma till dem. Jag är på nivå 40, jag har stött på ett antal svåra nivåer som är tråkiga. Jag gillar ett utmanande spel men det här är löjligt. Sedan finns det nivå 40, spelet börjar med två lätta bollar och alla andra utrymmen är hinder, detta är den andra nivån på 40 som en nivå har startat så här. Du kan inte klara den här nivån utan en booster, så betala om du vill fortsätta. Lurendrejeri
Jag tycker om det här SPELET MEN jag gillar verkligen ett spel som jag kan vinna oftare. de ger inte tillräckligt med drag för att göra det till ett BRA spel
Mycket kul och snygg grafik.
Grafik och rörelser på utmaningar är intensiva men roliga utmärkta för timmar av skoj, njut av att min familj älskar det här spelet🥰🥰😷.
Jag älskar allt med det här spelet, men jag tycker att det är alldeles för länge att vänta 30 minuter för att spela nästa nivå. Det kunde ha varit 15 minuter istället. Och vissa nivåer behöver fler rörelser än så
Supportteam måste se spelarnamn. Barn spelar dessa spel och vissa använder vulgära ord som ordet "F". Jag vill inte att mitt barn ska se de orden i sin ålder och att han börjar ställa frågor.
Royal Match ধাঁধা oqh
Varje nivå som är klar behöver den uppdateras och uppdateringen kom alltid sent, många gånger tror jag att jag borde avinstallera den, men jag väntar och spelar igen, men det gör mig verkligen trött, det betyder att vänta!!!
Royal Match Puzzle qras
Jag älskar det här spelet, det är väldigt beroendeframkallande. Fortsätt bara att förbättra och utveckla det nödvändiga. Även om jag fortfarande har en stjärna, trevligt spel.
Riktigt kul det enda du inte kan göra är att välja din design.
trevligt, beroendeframkallande "hjärndött" spel, men ibland irriterande
Utvecklare är för giriga! Avinstallerar! Jag har inget emot att titta på videor mellan nivåerna, men när annonstiden väger tyngre än speltiden OCH när det inte finns någon fri väg att tjäna extra drag eller liv då är girighetsfaktorn för uppenbar och det är dags att ta bort och köra. Installera inte om du inte planerar och vill spendera mycket pengar.
Uppdatering: Jag avinstallerar. SÄTT TILL DYRT! Det är den enda anledningen till att jag blir av med det. gillar det här spelet men det är dyrt! Om du inte avslutar en nivå på första försöket kommer det att kosta dig 900 mynt (genomsnittlig kostnad), men om du inte får det på det försöket studsar det LÅNGT UPP till 1900 mynt vilket är mer än dubbelt!
Royal Match Kirakós játékok cyow
Spelet är roligt men om du vill rädda kungen 🤴 du väntar länge. Jag är på nivå 1000 och väntar fortfarande och andra människor som träffas i spelet är över 1300:e nivån när får du någon av kungens räddningsnivåer?
Ganska tråkigt och väldigt uppenbart riggat. De flesta av de senare nivåerna är så löjligt svåra att du måste vänta tills spelet bestämmer sig för att du ska kunna vinna dem och då blir de löjligt enkla. Visst tar det ut något skicklighetselement ur spelet? Avinstallerades efter några dagar.
Fantastiskt spel, kul att fördriva tiden med att bara önska att liv skulle starta om lite snabbare!
Bra spel . Jag har spelat ett tag nu utan de fel som jag normalt får med de flesta spel. några av pusslen kan vara svåra utan lite hjälp men roliga ändå.
Tycka om
Ett spel som så här långt inte har en massa reklam eller har kostat en förmögenhet. Behå!
Det här spelet är så beroendeframkallande. Det har varit en rolig tidspassare och en rolig utmaning. Min favorit sak är att blåsa upp skärmen. Så tillfredsställande. Det blir lite mer utmanande, kräver fler power-ups och troligen utformat för att komma dit du måste spendera pengar för att klara de högre nivåerna... vilket är anledningen till att jag tappade en stjärna. För, för mig, gillar jag en utmaning, men inte där det är omöjligt om jag inte spenderar $. Överlag bra spel dock. Min man och jag både spelar och har ett lag. LOL
Beroendeframkallande och lätt att spela även om det kan och blir svårt att passera från en nivå till en annan.
Bra spelköp försämras mycket snabbt till en lön för att vinna. Så många nivåer som är omöjliga att klara utan att betala för det. Synd verkligen att det var bra fram till dess
Intressant men vilseledande Efter min kommentar svarade utvecklaren på "Save the King"-nivåer i Royal Match. Dessa nivåer finns i spelet och de låses upp genom spelets framsteg. Det är helt falskt. Jag uppnådde mer än 620 nivåer och jag har sett "rädda kungen bara en gång. Min fästman uppnådde mer än 800 nivåer och det är samma, två av mina vänner också. Många spelare frågade efter kungen i kommentarerna. Är vi alla blinda ?
Kul men jag är i nivå 429 och måste bara rädda kungen 2 eller 3 gånger. Förra gången var nivå 95 eller 195.....
Soul Knight ஆக்ஷன் rzw
Typ godiskrasch
Jättebra spel, men det jag märkte är att om du verkligen behöver få ett visst område rensat så ökar oddsen för att få det du behöver exponentiellt så att chansen att få det du behöver är nästan noll..... bara att säga.. ..
Spelet har börjat krångla efter att kungapasset avslutades idag. Kan inte bli av med startskärmen som säger att den tog slut. Försök att stänga den, den bara dyker upp igen. Annars ett bra spel.
Massor av meningslöst kul. Det bästa är att det är gratis, du kan betala för att betala snabbare men det finns inga annonser och inget tryck att köpa, ändå ser jag ett rum med människor som köper eftersom spelet är så bra. Grafiken är fantastisk och nivåerna kan vara mycket utmanande ibland.
lite kul!
Superkul, MEN har ögonblick av pengars fångst (som tvingar dig att köpa power up kistor och mynt för att komma förbi vissa nästan omöjliga pussel.
Jag njöt av det upp till den punkt där det blev för svårt att klara nivåer.
Trött på att fastna i spel flera dagar i sträck med samma repetitiva mål. Inget att göra med att rädda en kung, bara samma tråkiga spel. De flesta av mina lagkamrater har lämnat spelet på grund av att de är uttråkade!
Behå
De flesta av dessa spel utvecklas till spelappar för att ta pengar. Detta görs i mitten av nivå 300-talet med sina "superhårda" nivåer som kommer att kräva en ansenlig summa pengar att lösa.
Royal Match ধাঁধা kux
Det är bara ett matchspel. Du är ALDRIG säker eller ser kungen eller någon annan! Det här spelet är väldigt missvisande! Allt du gör är att matcha formerna!