Post by beauprinaccheapxi on Feb 23, 2022 1:06:28 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dead Ahead: Zombie Warfare ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dead Ahead: Zombie Warfare IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ meer bronnen hack ▞▞▞
▞▞▞ Dead Ahead: Zombie Warfare 2022 version ▞▞▞
Het is een goed spel, maar de manier waarop de speler het goud verdient en de moeilijkheidsgraad van het spel, vind ik niet eerlijk genoeg. Heroverweeg alstublieft de hoeveelheid goud die we hebben gekregen voor elk niveau of de moeilijkheidsgraad van het spel. Als laatste, repareer de app, deze crashte elke 2 minuten dat het spel wordt gespeeld. Ik zal de beoordeling wijzigen als dit is opgelost, bedankt
Bovenkant
Zooo coool!
Geweldig zombiespel
Deze game is goed in de gameplay en heeft een leuk concept, maar de manier waarop ze deze game hebben behandeld, heeft de ervaring verpest, de game is extreem lonend geworden om te winnen. De schermutselingen en sommige niveaus worden onmogelijk zonder contant geld uit te geven, en vandaag verkopen ze een pakket van het swat-team dat 925 dollar in het spel is, wat zich vertaalt naar 30 echte USD. Ik denk gewoon dat het spel is verpest door microtransacties en bovendien verzamelen ze je persoonlijke gegevens. Ik ben teleurgesteld.
Dead Ahead: Zombie Warfare Strategi kse
Nette game- en kunststijl, maar heeft pushmeldingen en de moeilijkheidsgraad van de missiestroom is wankel. Missies worden niet per se op volgorde geplaatst en missies hebben rare willekeurige moeilijkheidsgraden.
op een gegeven moment te moeilijk om geld te krijgen en nieuwe personages moeten gratis zijn, niet alleen met geld
Nee, ik ben het beu dat de zombies naar mijn ingezette eenheden sprinten die recht voor de bus staan en de bus die door hen wordt aangevallen in plaats van de eenheid die hen op hun kop slaat. Het energiesysteem is ineenkrimpend, en je krijgt nooit genoeg munten om de missies te doen (nee, ik zal niet naar je vuilnis-advertenties kijken om er 50 extra te krijgen, je krijgt geen geld uit mijn zak of door de kijktijd voor deze goedkope prullenbak ). Verwijderd.
Overal betaalmuren of een jaar lang sleuren om basisdingen te krijgen. En met de nieuwste update en teamsynergieën met unite skins is het nog erger, omdat je er op geen enkele andere betrouwbare manier geld voor kunt krijgen dan $$$
Een van de beste strategiespellen imo, en geweldige animaties en beelden en echt leuk om te spelen. Maar helaas houdt daar het allemaal op, het geld verdienen met dit spel is volkomen belachelijk, je krijgt een zielige 12 goud voor 3 als je een level staart, maar het kijken naar advertenties levert je 300+ goud op. Is dit een grap? Het spelen van dit spel zonder advertenties te bekijken is een doodvonnis. En als je eenmaal je plezier hebt gehad tot fase 4 of 5, verwijder dan gewoon het spel, want zonder geld uit te geven is het gewoon onmogelijk om verder te komen
Ik raad het niet aan om dit te spelen, het is te veel betalen om te winnen en de zombie van de baas is overmeesterd en zo extra zit ik vast op een niveau met een zombie met 1200 pk en het herstelt de gezondheid elke seconde.
🤯👌🏼😻🤗
Het is een fatsoenlijk spel. Gelukkig weinig frustrerende gimmicks. De vriend voor onderdelen om bemanning en voertuigen te upgraden is echter ruw. Mijn game laat me ook niet toe in bepaalde gebieden met de mededeling "je hebt de nieuwste versie van Google Play nodig om hier toegang toe te krijgen" en ik heb al de nieuwste versie? Dus wie weet wat dat probleem is. Terwijl ik het spel speel en uiteindelijk afmaak, zal ik dit updaten.
Erg leuk!
Dit spel is wayyyyyyyyy voor pay2win. Zelfs als je 90% van je tijd aan het spelen van het spel naar advertenties kijkt, zou het zelfs in de latere stadia nauwelijks nuttig zijn. Het spel is niet leuk als het enige wat je in dat spel doet is: geld verspillen, of elke seconde advertenties bekijken, zodat je een beetje vooruitgang kunt boeken. Alsjeblieft, buff de munten/materialen die je kunt krijgen van missies.
Dead Ahead: Zombie Warfare Strategiya jhcz
Spel is geweldig, de laatste paar dagen crasht het steeds. Of hij start helemaal niet. Lvl51 geeft een foutmelding.
Leuke 8-bits game voelt ouderwets aan voor de oudere generatie
Over het algemeen is het een geweldig spel, maar de manier waarop spelers goud verdienen, moet worden opgelost. Ik kan niet naar advertenties blijven kijken om een klein beetje goud te verdienen of mijn creditcards te swipen. U MOET DE GOUDVERHOUDING VASTSTELLEN
deze game heeft geweldige muziek
Is na een tijdje absoluut verschrikkelijk geworden. De laatste paar fasen zijn absoluut belachelijk omdat ik geen geld aan het spel heb uitgegeven. Ik ga niet naar een heleboel advertenties kijken om wat snelle en gemakkelijke munten te krijgen. Mobirate heeft zogenaamd gereageerd op kritiek, maar het is duidelijk geautomatiseerd en de problemen zijn op geen enkele manier opgelost. Ik wou dat ik van dit spel kon genieten. Maar ik kan het niet.
Best een goede tijdverspiller, advertenties zijn goed geplaatst: Bewerken - een ster laten vallen omdat het systeem van betalen om vooruit te gaan gewoonweg hebberig is. Je zou honderden ponden moeten laten vallen om je bus en personages op een bepaald moment tot het maximum te laten stijgen, of maandenlang dagelijks spelen en advertenties bekijken om daar te komen. Ik bedoel, id laat 10 pond vallen om advertenties en gas te verwijderen en een redelijke beloning per niveau te krijgen (50 goud zeg maar) en het gewoon als een "volledig spel" te hebben waar ik bij wijze van spreken van kan genieten. Het is nog steeds leuk om te spelen, maar de betaalmuur is schokkend
Dead Ahead: Zombie Warfare حکمت عملی tgh
Leuke pixelart, maar hetzelfde als altijd stomme moeilijkheidsgraden vereisen dat je geld uitgeeft om verder te komen en net als altijd heb je een beperkt aantal missies die je kunt doen voordat je moet wachten tot je energie is opgeladen. De enige reden waarom je deze game zou moeten kopen, is om de geweldige kunstwerken te bestuderen
Soms zijn de niveaus te moeilijk om te voltooien
Dit spel is te moeilijk, maar ik blijf spelen totdat ik het snap
Dit spel was een tijdje leuk totdat de moeilijkheidsgraad te veel werd. De levels worden steeds moeilijker totdat het gewoon krankzinnig wordt. Ik krijg ongeveer 120 munten van een niveau dat niet veel is. Ik heb 200 munten nodig om te upgraden en de prijs zal elke keer stijgen, en het kopen van een nieuwe eenheid kost 2500 tot 20.000 munten. De muziek was erg goed en paste goed bij de gameplay. Bewerken: als je me 2 of 3 jaar geleden naar dit spel zou vragen, zou ik zeggen dat dit spel leuk is, maar de ontwikkelaars maken het spel steeds slechter. (Geld grijpen.)
Kung Fu Animal Fighting Game Adventure fvcx
Ik geniet van dit spel, ik denk dat het erg leuk is. de gameplay is redelijk, en er is genoeg om het onderhoudend te houden, het nadeel is dat het zeker veel advertenties heeft, ik weet niet echt hoe ik me voel over het gebruik van brandstof om missies te spelen, of dat je maar 20 brandstof krijgt (max. ), het kost 2 brandstof om een missie te spelen, of om een missie te herhalen, er wordt 1 brandstof gewonnen over een paar minuten, of je kunt een advertentie bekijken om +2 brandstof te krijgen, wat ongelooflijk vervelend is als je 10 advertenties moet bekijken om bijvullen of gewoon stoppen met spelen.
Over het algemeen vind ik het leuk hoe de gameplay werkt. Deze advertenties echter, en hoe het is ingesteld om te betalen om te spelen, belemmert de ervaring voor mij echt.
Kan niet inloggen bij Google play om in te loggen. Blijft mij vragen Google play bij te werken, wat volgens Google up-to-date zou moeten zijn.
Herziening van mijn eerdere beoordeling. Ontwikkelaars lijken om het spel te geven en zijn zich bewust van bugs. Deze game heeft een groot potentieel, en met de snelheid waarmee de ontwikkelaars reageerden, zou ik zeggen dat deze game nog een lang leven voor zich heeft.
Leuk spel, maar te veel toevoegingen plus veel geld.
Ok, ik ben klaar met het bewerken van dit zo veel dus hier is mijn laatste antwoord. De game is echt goed en is zo anders dan andere games, wat hem uniek maakt en daar hou ik van. Maar het is een klein beetje loon om te winnen, omdat het zo moeilijk is om goud en geld te verdienen. Maar verder is het een geweldig spel.